Blog

Τα τελευταία μας νέα

Inbound Marketing: Η νέα «θεωρία της σχετικότητας»

Standard Post with Image

Έχει φτάσει η εποχή, καθώς το κοινό έχει ωριμάσει αρκετά όσον αφορά το Internet, όπου όλοι αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα, την αναγκαιότητα και τη δύναμη του Inbound Marketing. Το Inbound Marketing είναι μια φυσική εξέλιξη του online marketing, με πολλαπλά οφέλη και στη βελτίωση των αποτελεσμάτων του SEO μιας ιστοσελίδας. Έχει έρθει ο καιρός αυτή η πρακτική να μπει στη ζωή μας μιας και μετά την τάση της «ποσότητας», φυσικό ήταν να περάσουμε στην τάση της «ποιότητας».

Μέσω του Inbound Marketing, προσελκύουμε κόσμο στις ιστοσελίδες μέσα από την παροχή σχετικών πληροφοριών, δημιουργώντας χρήσιμο περιεχόμενο, και γενικά με το να κάνει τις σελίδες να παρέχουν κάποιο ουσιαστικό όφελος στο κοινό που τις επισκέπτεται. Η λέξη κλειδί εδώ είναι η λέξη «χρήσιμο». Η ανταπόκριση του κοινού σε τέτοιου είδους περιεχόμενο είναι εξαιρετικά θετική και ως ένα σημείο συναρπαστική.

Η σχετικότητα (αυτή τη φορά του περιεχομένου) αλλάζει λοιπόν τα δεδομένα στο online marketing. Πώς; Αυτή τη στιγμή, ο καταναλωτής δέχεται τη μεγαλύτερη ροή πληροφοριών από οποιαδήποτε άλλη περίοδο στο παρελθόν και γίνεται όλο και λιγότερο ανεκτικός σε μεθοδολογίες «παλαιάς σχολής» (από τις τηλεφωνικές πωλήσεις μέχρι τα spam newsletters). Καθώς οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο online, η αλληλεπίδραση τους με τα brands και τα media γενικότερα ποικίλουν περισσότερο από ποτέ. Εάν λοιπόν η εμπειρία ενός χρήστη σε κάποιο website μιας εταιρείας ή σε κάποιο blog δεν του αποφέρει κάποιο όφελος ή δεν έχει γι αυτόν κάποια χρησιμότητα, τότε ο χρήστης αυτός όχι μόνο δεν θα έχει κανέναν λόγο να επιστρέψει σε αυτή την ιστοσελίδα αλλά πολύ πιθανό είναι να μην θέλει να έχει και κάποια περεταίρω σχέση με το συγκεκριμένο brand.

Πώς λοιπόν κάνουμε τους επισκέπτες και εν δυνάμει πελάτες μιας ιστοσελίδας να διατηρούν διαχρονικά και ανεπιτήδευτα το ενδιαφέρον τους για το website και κατ’ επέκταση για το ίδιο το brand;

ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!

Η παροχή σχετικού περιεχομένου στο κοινό σας είναι πλέον το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας ιστοσελίδας, είτε πρόκειται για e-shop είτε για ένα απλούστερο website. Αντί να ελπίζουμε το κοινό να δημιουργήσει μια σύνδεση με το προϊόν μας, του δίνουμε το περιεχόμενο το οποίο θα τον κάνει να κατανοήσει γιατί το προϊόν ή συνολικότερα το brand μας συγκλίνει με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του.

Επομένως τι σημαίνει να δημιουργούμε σχετικό περιεχόμενο;

Αρχικά, πρέπει να καθορίσετε τι είναι αυτό που ο πελάτης προσπαθεί να κερδίσει / επιτύχει μέσα από το brand ή το προϊόν σας και αναλύστε αυτά τα σημεία και πώς το brand / προϊόν σας καλύπτει ή σχετίζεται με τους στόχους του καταναλωτή.

Σίγουρα, θα πρέπει το website ή το blog του website σας να περιέχει σχετικό περιεχόμενο και με τον κλάδο στον οποίον δραστηριοποιείστε και όχι μόνο περιεχόμενο που να αφορά τον τελικό καταναλωτή. Έτσι, εκπέμπετε με σαφήνεια το πλαίσιο δραστηριοποίησης σας.

Τέλος, μην περιοριστείτε σε περιεχόμενο αποκλειστικά για το brand / προϊόν σας. Επεκταθείτε και σε άλλα συναφή θέματα, σχετικά νέα και ειδήσεις, καλές πρακτικές ή συμβουλές προς το κοινό σας.

Η συνολική ιδέα είναι να βγάλετε προς τα έξω την εικόνα μιας εταιρείας με εξειδίκευση, γνώση και εμπειρία στον κλάδο της που μπορεί να εμπιστευτεί ο πελάτης.

Συνοψίζοντας

Το inbound marketing είναι χτισμένο πάνω στα θεμέλια της τοποθέτησης στην αγορά του brand σας ως μια πολύτιμη πηγή «επιμορφωτικού» υλικού και όχι μόνο ως μια πλατφόρμα πωλήσεων. Είναι μια συναρπαστική νέα ευκαιρία να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας, και προσφέρει ένα ιδανικό μέσο για τη μέτρηση του πόσο ισχυρή είναι ότι η εμπλοκή του brand σας με τους πελάτες σας και πώς αυτό μπορεί να βελτιωθεί. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του inbound marketing, σε συνδυασμό με τη θέληση και το σχεδιασμό για δημιουργία πραγματικά πολύτιμου περιεχομένου θα κρατήσετε τους πελάτες σας ικανοποιημένους και έτσι θα ενισχύσετε την κερδοφορία της επιχείρησης σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ολοκληρωμένη αξιοποίηση του Inbound Marketing απευθυνθείτε στην Honest Partners.

Image courtesy of hyena reality at FreeDigitalPhotos.net

Σχετικά Άρθρα:

Ευχαριστούμε για την εγγραφή

OK