SEO: Η Google επιβραβεύει την Εξειδίκευση, το Κύρος και την Αξιοπιστία…
E-A-T: Expertise, Authority, Trust, αυτά τα 3 χαρακτηριστικά πρέπει να χαρακτηρίζουν το περιεχόμενο ενός website ώστε η Google να το αξιολογήσει ως ποιοτικό και έτσι να συμβάλλει στη βελτίωση της σειράς εμφάνισης του στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Στο Version 5.0 του Search Quality Evaluation Guide της Google σχετικά με το SEO και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας (ή ενός e-shop) στα αποτελέσματα αναζήτησης, μας δίνεται μια πιο σαφής εικόνα του τι εννοεί η Google όταν λέει ποιότητα, εξειδίκευση, τεχνογνωσία και ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες της διαχείρισης της φήμης στο internet. Τα τελευταία guidelines δίνουν μεγάλη έμφαση σε sites που θεωρείται ότι παρέχουν ένα υψηλότερο επίπεδο εξειδίκευσης, εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Μάλιστα για την αξιολόγηση αυτή η Google συνεργάζεται με ειδικούς Search Quality Raters οι οποίοι και αξιολογούν τα αποτελέσματα αναζήτησης ή καλύτερα την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Το γεγονός αυτό έρχεται να ενισχύσει την πεποίθηση ότι τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι marketers που προσπαθούν να χτίσουν και να επικοινωνήσουν ένα brand, πρέπει να χρησιμοποιούν περιεχόμενο και υλικό το οποίο έχει δημιουργηθεί με προσοχή και πολύ φροντίδα πάντα με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας με βάση τις αρχές του SEO. Για να βγαίνετε πρώτοι στα αποτελέσματα της Google, η ξύλινη γλώσσα με στόχο απλά τη χρήση των κατάλληλων keywords για τη δημιουργία traffic σε μια ιστοσελίδα ή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μάλλον δεν εξυπηρετεί πλέον. Αντίθετα, το περιεχόμενο με αληθινή εμπειρία από ανθρώπους που αποπνέουν πραγματική γνώση που έχει αποκτηθεί βιώνοντας ή κάνοντας κάτι είναι πλέον πολύ σημαντικό και πιθανώς να πρέπει να εκτιμήσουμε από την αρχή την ύπαρξη comments των χρηστών σε ένα προϊόν σε κάποιο e-shop ή και την αξία του user generated content και τη δυνατότητα που μπορούμε να δώσουμε στους χρήστες να γράφουν και να δημοσιεύουν περιεχόμενο στις ιστοσελίδες μας.
Επομένως, δημιουργώντας ένα άρθρο για ένα website, μια ανάρτηση σε ένα blog ή ακόμα και μια περιγραφή προϊόντος σε ένα e-shop θα πρέπει να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας αν το περιεχόμενο αυτό είναι… E-A-T-able… προσέχοντας να προσφέρει ουσιαστική αξία στο χρήστη, να τον αφορά και να τον ενδιαφέρει και με βάση τα παραπάνω κριτήρια να είναι ποιοτικό. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, το SEO αφορά τη συνολική εμπειρία αναζήτησης του χρήστη από τη στιγμή που θα πληκτρολογήσει τη λέξη κλειδί για την αναζήτηση του. Όσο καλύτερη είναι η εμπειρία του χρήστη από τη στιγμή που θα πατήσει το αποτέλεσμα της ιστοσελίδας σας ως την ποιότητα και τη σχετικότητα του περιεχομένου που θα αντικρίσει με την είσοδο του στο διαδικτυακό σας τόπο και την ευκολία με την οποία θα μπορέσει να κάνει την πλοήγηση του στο site σας - τόσο το καλύτερο θα είναι αυτό για το SEO σας.
Διαβάστε περισσότερα:http://searchenginewatch.com/article/2355230/Google-Search-Quality-Guidelines-Now-Reward-Expertise-Authority-Trust
Σχετικά Άρθρα:
- 28 / 02 / 2018
Την Honest Partners επέλεξε η Caritas Hellas για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση
- 31 / 01 / 2018
- 26 / 10 / 2017
Το Σάββατο 21/10 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του
- 27 / 09 / 2017
Μέσα από την συνεργασία της Honest Partners και του
Comments