Blog

Τα τελευταία μας νέα

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ: Επισκέπτης σε website, μόνος, ψάχνει…

Standard Post with Image

Μια ιστοσελίδα αποτελεί πλέον ένα από τα δυνατότερα εργαλεία marketing, επικοινωνίας και προώθησης πωλήσεων για μια επιχείρηση και διαρκώς οι webmarketers αναζητούν τρόπους να βελτιώνουν το userexperience και να προσθέτουν εργαλεία, περιεχόμενο και λειτουργίες που θα ενισχύσουν την επίτευξη των στόχων που επιδιώκονται μέσω ενός website ή ενός e-shop για μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό.

Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και την εμπειρία του χρήστη σε αυτά. Αν κάναμε αυτή την ερώτηση σε ένα πλήθος ανθρώπων πολλοί θα ανέφεραν το design, το περιεχόμενο, το πόσο γρήγορα φορτώνει το website, το πόσο εύκολο είναι το checkout κτλ.

Και όμως σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατα δημοσιευμένου report της APSU και της IBM (στοιχεία 2013), ο σημαντικότερος λόγος μη ικανοποίησης ενός πελάτη από την εμπειρία του στα 100 κορυφαία e-shops της Αμερικής και της Αγγλίας αφορούσαν το γεγονός ότι το εργαλείο της Αναζήτησης υπολειτουργούσε – συγκεντρώνοντας μάλιστα και το μεγαλύτερο ποσοστό αρνητικών tweets για αυτά τα e-shops που σχετίζονται με την εμπειρία του πελάτη κατά την περιήγηση τους σε αυτά. Ούτε το navigation, ούτε το checkout, ούτε καν η ασφάλεια αλλά η Αναζήτηση! Στο ίδιο πλαίσιο, πρόσφατη μελέτη της ForestResearch διαπιστώνει ότι η Αναζήτηση στα περισσότερα websites έχει παραμεληθεί, υπολειτουργεί και γενικώς θεωρείται «ο τελευταίος τροχός της αμάξης».

Με βάση τα παραπάνω ένα απλό στη σκέψη και στη χρήση εργαλείο όπως η Αναζήτηση που χρησιμοποιούν (ή προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν) οι χρήστες και που θεωρούν οι ίδιοι σημαντικό εάν λειτουργεί αποτελεσματικά μπορεί να προσδώσει σημαντική αξία στον επισκέπτη / εν δυνάμει πελάτη, να βελτιώσει την αγοραστική του εμπειρία και να διευκολύνει την αγορά σε μεγαλύτερο βαθμό από οποιαδήποτε πρωτοτυπία ή καινοτομία μπορεί κάποιος να σκαρφιστεί και να κατασκευάσει (και αυτά χρειάζονται σίγουρα). Αλλά επειδή θεωρείται τόσο απλό, δεδομένο, κλασικό, κ.ο.κ. πολλές φορές μένει αδιάφορο στους ανθρώπους που στήνουν μια ιστοσελίδα.

“Simple can be harder than complex”, Steve Jobs

Διαβάστε περισσότερα: http://www2.simplermedia.com/rs/simplermediagroup/images/Coveo-WCM-01-Website-Search-Business-Critical.pdf

Σχετικά Άρθρα:

Ευχαριστούμε για την εγγραφή

OK