3/4 αρνητικά tweets γίνονται όσο ο πελάτης είναι ακόμα στο εστιατόριο. Ευκαιρία για άμεσο "damage control"!
Το να tweetάρεις στο τραπέζι ίσως δεν είναι και τόσο ευγενικό, όμως αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για άμεσο και στιγμιαίο "damage control" για τα εστιατόρια και κάθε επιχείρηση στον κλάδο της εστίασης καθώς 78% των θαμώνων που κάνουν κάποιο αρνητικό tweet για ένα εστιατόριο βρίσκονται ακόμα στο χώρο, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Eimear Lambe, Brand Strategist του Twitter στο Digital Innovation Forum στο Λονδίνο.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Σχετικά Άρθρα:
- 28 / 02 / 2018
Την Honest Partners επέλεξε η Caritas Hellas για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση
- 31 / 01 / 2018
- 26 / 10 / 2017
Το Σάββατο 21/10 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του
- 27 / 09 / 2017
Μέσα από την συνεργασία της Honest Partners και του
Tag Cloud
website
responsive
ecommerce
eshop
ηλεκτρονικό εμπόριο
ηλεκτρονικο εμποριο
e-commerce
e-shop
startup
startups
νεοφυής επιχείρηση
χρηματοδότηση
επιχειρηματικότητα
business
culture
magento
Honest Partners
πολιτισμός
τεχνολογία
projects
εφαρμογές
ψηφιοποίηση
μουσείο
Europa Nostra
Monumenta
Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
Μουσείο Μπενάκη
marketing
Caritas
ευπαθείς ομάδες
ευκαιρίες εργασίας
ψηφιακή πλατφόρμα
Comments