Το YouTube χαρακτηρίζεται ως το πιο αποδοτικό μέσο paid social campaigns σε σχετική μελέτη του aolplatforms.com.
Η μελέτη αναφέρει χαρακτηριστικά: "Video has stolen the social ad spotlight once again. According to a study released last week from AoL Platforms, YouTube out-performed all other social networks when analyzing paid social ad campaigns."
Μάθετε περισσότερα εδώ.
Σχετικά Άρθρα:
- 28 / 02 / 2018
Την Honest Partners επέλεξε η Caritas Hellas για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση
- 31 / 01 / 2018
- 26 / 10 / 2017
Το Σάββατο 21/10 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του
- 27 / 09 / 2017
Μέσα από την συνεργασία της Honest Partners και του
Tag Cloud
website
responsive
ecommerce
eshop
ηλεκτρονικό εμπόριο
ηλεκτρονικο εμποριο
e-commerce
e-shop
startup
startups
νεοφυής επιχείρηση
χρηματοδότηση
επιχειρηματικότητα
business
culture
magento
Honest Partners
πολιτισμός
τεχνολογία
projects
εφαρμογές
ψηφιοποίηση
μουσείο
Europa Nostra
Monumenta
Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
Μουσείο Μπενάκη
marketing
Caritas
ευπαθείς ομάδες
ευκαιρίες εργασίας
ψηφιακή πλατφόρμα
Comments