Digital Display: Αυξανόμενη η δαπάνη για το 2014
ΙΑΒ: ΣΤΑ 80 ΕΚAT. ΕΥΡΩ Η ΔΑΠΑΝΗ ΣΤΟ DIGITAL DISPLAY ΓΙΑ ΤΟ 2014
Αύξηση 6% σε σχέση με το 2013
Τα 80 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε η διαφημιστική δαπάνη για το digital display το 2014, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που δημοσίευσε το IAB Hellas. Πρόκειται για αύξηση ύψους 6% συγκριτικά με το 2013, η οποία σε σημαντικό βαθμό οφείλεται στη σημαντική άνοδο (+12% QoQ) της δαπάνης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2014. Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες απέσπασαν για μια ακόμα φορά το μεγαλύτερο μερίδιο της δαπάνης, ξεπερνώντας το 23% της συνολικής digital display δαπάνης για το 4ο τρίμηνο του έτους και το 21% σε επίπεδο έτους. Στη δεύτερη θέση εδραιώνονται τα καταναλωτικά προϊόντα, με μερίδιο 17% στο έτος. Δυναμικός εμφανίζεται και ο κλάδος του retail, με αύξηση έτους 33%. Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία του IAB Hellas, εντυπωσιακή είναι η υιοθέτηση του video από τους διαφημιζομένους, αφού άγγιξε τα 3 εκατομμύρια ευρώ μέσα στο 2014, αποτελώντας πλέον το 4% της συνολικής display δαπάνης.
Πηγή: BUSINESSTODAY
Image courtesy of tigger11th at FreeDigitalPhotos.net
Σχετικά Άρθρα:
- 28 / 02 / 2018
Την Honest Partners επέλεξε η Caritas Hellas για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση
- 31 / 01 / 2018
- 26 / 10 / 2017
Το Σάββατο 21/10 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του
- 27 / 09 / 2017
Μέσα από την συνεργασία της Honest Partners και του
Comments