Blog

Τα τελευταία μας νέα

3/4 αρνητικά tweets γίνονται όσο ο πελάτης είναι ακόμα στο εστιατόριο. Ευκαιρία για άμεσο "damage control"!

Standard Post with Image

Το να tweetάρεις στο τραπέζι ίσως δεν είναι και τόσο ευγενικό, όμως αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για άμεσο και στιγμιαίο "damage control" για τα εστιατόρια και κάθε επιχείρηση στον κλάδο της εστίασης καθώς 78% των θαμώνων που κάνουν κάποιο αρνητικό tweet για ένα εστιατόριο βρίσκονται ακόμα στο χώρο, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Eimear Lambe, Brand Strategist του Twitter στο Digital Innovation Forum στο Λονδίνο.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Σχετικά Άρθρα:

Ευχαριστούμε για την εγγραφή

OK