Blog

Τα τελευταία μας νέα

3 έξυπνες ενέργειες για να μεγαλώσετε τη λίστα των e-mails της επιχείρησης σας

Standard Post with Image

Πόσοι άνθρωποι μπαίνουν στο κατάστημα ή το γραφείο σας κάθε μέρα; Πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται αντίστοιχα την ιστοσελίδα σας ή τις σελίδες σας στα social media;
Οι άνθρωποι ανακαλύπτουν και αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας κάθε μέρα. Κάποιοι από αυτούς θα επιστρέψουν ξανά οικιοθελώς και μπορεί να εξελιχθούν και σε σταθερούς, πιστούς πελάτες, υπάρχει όμως ένα υψηλό ποσοστό επισκεπτών που δεν θα το κάνει.

Η σημασία του να μείνετε σε επαφή με τους νέους και τους πιθανούς πελάτες σας είναι μεγάλη. Υπάρχουν μια σειρά από κανάλια και τρόπους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μείνετε «συνδεδεμένοι». Ένα από αυτά δεν είναι άλλο από το αποτελεσματικό εργαλείο του e-mail marketing και της αποστολής Newsletter και ενημερωτικών e-mails στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.
Μια πρόσφατη έρευνα της εταιρείας ερευνών MarketingSherpa διαπίστωσε ότι το 91% των καταναλωτών θέλουν να λαμβάνουν e-mails από εταιρείες με τις οποίες ασχολούνται ή συνεργάζονται με κάποιο τρόπο.
Αν θέλετε να αυξηθεί η λίστα με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να αυξήσετε την κερδοφορία σας μέσα από αυτές, υπάρχουν μερικά απλά βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

1. Κάντε την εγγραφή στο Newsletter ΟΡΑΤΗ
Είτε κάποιος στέκεται στο ταμείο σας είτε επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να δει ότι έχει τη δυνατότητα να μείνει συνδεδεμένος με την επιχείρησή σας, συμμετέχοντας στη λίστα των email σας.
Κάντε μια καταγραφή όλων των σημείων όπου οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας, είτε πρόκειται για online είτε για offline σημεία όπως:
• Το κατάστημα / το γραφείο σας
• Σημεία πώλησης
• Εκδηλώσεις που φιλοξενεί η επιχείρηση σας
• Άλλες σχετικές εκδηλώσεις που παρακολουθούν όπως εκθέσεις / συνέδρια κ.ο.κ.
Και online:
• Εταιρικό website ή e-shop
• Εταιρικοί λογαριασμοί Social Media
• Blog
• Άλλα σχετικά websites στα οποία προβάλλεστε
Σκεφτείτε τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας σε αυτά τα διαφορετικά σημεία. Εξετάστε αν τους παρέχετε έναν τρόπο να εγγραφούν στη λίστα των e-mails σας είτε στο website σας είτε σε κάποιο φυσικό event. Όταν κάποιος μπει στην ιστοσελίδα σας, μπορεί να βρει εύκολα έναν τρόπο να γραφτεί στο Newsletter; Μην χάσετε σε κανένα σημείο και περίσταση την ευκαιρία να αναπτύξετε τη λίστα των email σας, καλύπτοντας όλα τα σημεία επαφής του πελάτη σας με την επιχείρηση σας.

2. Κάντε την εγγραφή στο Newsletter ΕΥΚΟΛΗ
Κάτι τέτοιο μπορεί να μη σας εκπλήσσει ή να ακούγεται αυτονόητο. Αλλά στην πραγματικότητα τα ερωτήματα που πρέπει να κάνετε είναι «Είναι η διαδικασία εγγραφής στο Newsletter σας βολική, γρήγορη και πρακτική; Αν θελήσει ο επισκέπτης να σας αφήσει το e-mail του θα ολοκληρώσει τη διαδικασία ή θα εγκαταλείψει την προσπάθεια;»

Όταν πρόκειται για τη συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε φυσικό χώρο, ένα χαρτί ή ακόμα και ένα Tablet όπου οι επισκέπτες θα γράφουν το e-mail τους είναι συνήθως μια αρκετά καλή λύση. Όταν πρόκειται για τη συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου online - είτε πρόκειται για ιστοσελίδα, blog ή σελίδες κοινωνικής δικτύωσης – η άνεση της διαδικασίας καθορίζεται από το πόσο γρήγορα και εύκολα μπορεί κάποιος να γραφτεί στη λίστα email σας. Αρχικά, σιγουρευτείτε ότι ζητάτε τα στοιχεία που πραγματικά σας χρειάζονται, μην βάζετε τον χρήστη σε μια μεγάλη (ή ύποπτη ακόμα για κάποιους) διαδικασία με κίνδυνο να εγκαταλείψει για να συλλέξετε στοιχεία που δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε. Αυτό θα κρατήσει τη διαδικασία εγγραφής γρήγορη και εύκολη.

3. Κάντε τη διαδικασία εγγραφής ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ
Οι άνθρωποι θα είναι πιο πιθανό να μοιραστούν τις πληροφορίες τους, όταν κατανοήσουν την αξία του να εγγραφούν σε αυτή.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσδώσετε αξία για τους νέους συνδρομητές στο Newsletter σας είναι να παρέχετε μια προσφορά ή κάποιο άλλο κίνητρο όπως κάποια έκπτωση, εκπτωτικό κουπόνι, δωροεπιταγή κ.ο.κ.
Άλλος ένας τρόπος είναι να καταγράψετε με σαφήνεια τι κερδίζει ο χρήστης με την εγγραφή στο Newsletter σας. Εξηγείστε σε σύντομα bullets τι υλικό και πληροφορίες θα λαμβάνει, με ποια θεματολογία, ποια θα είναι η συχνότητα αποστολής και άλλες λεπτομέρειες που θα τον κάνουν να καταλάβει ότι τα Newsletters σας τον αφορούν και ότι θα του παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να αξιοποιήσει.

Ανακεφαλαιώνοντας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να αυξήσετε τη λίστα των e-mails για την αποστολή Newsletters:
Κάντε έναν κατάλογο με όλα τα σημεία όπου αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τόσο online όσο και offline σημεία.
Ρυθμίστε τη λειτουργία της online φόρμας εγγραφής σας. Θυμηθείτε ότι είναι απαραίτητο η διαδικασία να είναι γρήγορη και εύκολη, ζητώντας μόνο τα απαραίτητα για εσάς στοιχεία.
Καταγράψτε και ανεβάστε στην ιστοσελίδα σας το δικό σας «elevator pitch», τους λόγους για τους οποίους οι χρήστες πρέπει να εγγραφούν στο Newsletter σας και τι θα κερδίσουν αν το κάνουν. Μην ξεχάσετε να είστε πάντα σύντομοι, άμεσοι και σαφείς.

Για περισσότερες πληροφορίες ή αν θέλετε να σας βοηθήσουμε να στήσετε μια ολοκληρωμένη καμπάνια e-mail marketing επικοινωνήστε μαζί μας.

 

 

 

Image courtesy of cuteimage at FreeDigitalPhotos.net

Σχετικά Άρθρα:

Ευχαριστούμε για την εγγραφή

OK